23.7.13

02:23'

...

Karşı penceremdeki o karanlık çifti seyrettim saatlerce. Kadeh vardı ellerinde, sanırım kırmızı şaraptı içtikleri.. başka bi seçeneği düşünmedim bile, tuhaf.. Kadın elinde sigara izmariti tutuyordu, o karanlıkta o kararlı dumanı görebiliyordum. Arkadan EddieVedder çalıyordu. Ufak bi masa lambası aydınlatmıştı odayı, o kısık ışıkta sadece kendilerini görebilecekleri mesafede oturuyorlardı, pencere pervazında. Adam çok önemli şeyler anlatıyor olsa ki, kadın elindeki sigara bitmeden diğerini yakıyordu, kadehler boşalmadan yenisini dolduruyordu. Baya hararetli bi konuşma olsa ki adam elini kolunu bir türlü indiremedi iki omuz yanına. 
Sonra bi an sessizleşti gece. aniden.. İçerden gelen müzik sustu.. sadece bahçede öten cırcır böcekleri vardı artık. Duman yok oldu, kadeh şıngırtıları iptal. O loş ışık sanki yavaş yavaş söndü. Önce adam kalktı ayağa, sonra kadın.


Ama önce kadın terk etti geceyi..


E.

5 yorum:

  1. Çok güzel bir betimleme olmuş, beğendim.

    YanıtlaSil
  2. Gözlem yeteneği gelişmiş olan insanlar gözüme hep bir başka görünmüştür. Niye? Aha da kanıtı.

    YanıtlaSil
  3. Müthiş yazmışsın elif. Ellerine sağlık.

    Blogunu yeni keşfettim. Bana da beklerim;
    http://pazarsevisgenligikusagi.blogspot.com

    YanıtlaSil